Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 181-190 зі 237.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Маркетингові дослідження: зміст, структура та етапи здійснення в сучасних умовах управлінняГвоздецька, І. В.; Прокопишена, О. М.
2015Сучасні маркетингові стратегії фірм, що виходять на міжнародний ринокГеселева, Н. В.; Вартова, М. В.
2015Значення і розвиток інформаційної логістикиАндрушкевич, З. М.; Олійник, А. О.
2015Управління інтегрованими маркетинговими комунікаціямиКарпенко, В. Л.; Мисюк, М. С.
2015Глобальне мислення як сучасна стратегія маркетингу та розвитку сучасного ринкуЯцишина, Л. К.; Січкар, В. О.
2015Впровадження Інтернет-технологій як метод підвищення ефективності маркетингової діяльності на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Подгорецька, В. С.
2015Маркетингове дослідження ринку комп'ютерної техніки та вподобань споживачівЯренко, А. В.; Гриппа, І. К.
2015Основні аспекти оцінювання маркетингової діяльності підприємствБреус, Світлана Василівна; Почтаренко, А. М.
2015Модель компанії як результат стратегічного планування із використанням методів моделюванняЯренко, А. В.; Сиротін, В. Г.
2015Маркетинг взаємодії як філософія сучасностіЯренко, А. В.; Поповська, М. І.