Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Системи підтримки прийняття рішень, які засновані на аналізі ієрархічних процесівСиволап, Ю. В.; Геселева, Н. В.
2016Маркетингові дослідження: необхідність чи зайві витрати?Медвєдєва, О. І.; Бойко, О. В.
2016Маркетингові інструменти забезпечення стабільності бізнесу в умовах невизначеностіЛабурцева, О. І.
2016Інтернет речей як складова четвертої промислової революціїГоловач, М. С.; Геселева, Н. В.
2016Статистика експорту та причини його зменшення в УкраїніПроценко, В. О.; Геселева, Н. В.
2016Етапи становлення та розвитку маркетингу в УкраїніРуденко, М. Б.; Євсейцева, О. С.
2016Управління виставковою діяльністю на підприємствіСеменова, В. О.; Федоряк, Р. М.
2016Контент-маркетингБондаренко, Я. І.; Геселева, Н. В.
2016Використання Big Data в маркетингуСлишинська, В. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Оцінка фінансової стійкості підприємстваМіщенко, К. В.; Борецька, Н. П.