Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 121-130 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняБурлака, Г. О.; Мардар, М. Р.
2016Роль брендингу у маркетинговій діяльностіКоростинська, Н. Р.; Геселева, Н. В.
2016Дослідження маркетингової стратегія диференціаціїКрутоус, О. О.; Яренко, А. В.
2016To the problem of state regulation of innovative development of the research sector of the higher education system in UkraineHaidoura, Hani Mohammad
2016Forecasting and programming of the social capital of the national economyKanso, Ali Ahmed
2016Світова організація торгівлі та УкраїнаСапригіна, О. В.; Гвоздецька, І. В.
2016Способи оцінювання результативності маркетингової діяльностіОлійник, О. С.; Геселева, Н. В.
2016Спонтанні покупки: слабке місце споживачаКоростинська, Н. Р.; Євсейцева, О. С.