Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4208
Название: Способи оцінювання результативності маркетингової діяльності
Авторы: Олійник, О. С.
Геселева, Н. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Олійник О. С. Способи оцінювання результативності маркетингової діяльності / О. С. Олійник, Н. В. Геселева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 70.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4208
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P070.pdf175,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.