Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4208
Title: Способи оцінювання результативності маркетингової діяльності
Authors: Олійник, О. С.
Геселева, Н. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Олійник О. С. Способи оцінювання результативності маркетингової діяльності / О. С. Олійник, Н. В. Геселева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 70.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4208
Appears in Collections:IV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів "Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P070.pdf175,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.