Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 150.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Вплив системи збалансованих показників стратегічного управлінського обліку на маркетингові дослідженняКисельова, А. А.; Радіонова, Наталія Йосипівна
2016Особливості управління організацією в умовах ринкової орієнтації діяльностіНікітін, Д. В.
2016Теоретичні засади управління вартістю суб'єктів господарювання сфери АПК в сучасних умовахШевченко, С. А.; Нікітенко, Ю. П.
2016Система управління організацією в умовах "Організаційних метафор": порівняння підходу Л. Грейнера та концепції Надлера і ТушманаПархоменко, А. С.
2016Особливості визначення фінансової стійкості підприємстваМіщенко, К. В.; Борецька, Н. П.
2016Система управління організацією в умовах "Організаційних метафор": порівняння підходів Бекхарда і Харріса з підходом Дж. КоттераСоколенко, Ю. В.
2016Система управління організацією в умовах "Організаційних метафор": порівняння підходів К. Левіна та Дж. КоттераЦимбал, І. В.
2016Бренд як важлива складова комплексу маркетингуТонкошкурова, Н. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.
2016Основні тенденції в BigDataЯковець, Р. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович