Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4079
Название: Вплив системи збалансованих показників стратегічного управлінського обліку на маркетингові дослідження
Авторы: Кисельова, А. А.
Радіонова, Наталія Йосипівна
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Кисельова А. А. Вплив системи збалансованих показників стратегічного управлінського обліку на маркетингові дослідження / А. А. Кисельова, Н. Й. Радіонова // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 118.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4079
Располагается в коллекциях:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P118.pdf182,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.