Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 16.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Маркетингова стратегія просування продукціїПруднікова, Н. В.; Яренко, А. В.
2016Дослідження проблем товарного руху підприємстваЯренко, Г. О.; Яренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження моделі встановлення ціниГайдей, І. С.; Яренко, А. В.
2016Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільствомРамола, М.-К. П.; Яренко, А. В.
2016Застосування регіонально-функціональної організації форми збуту на промислових підприємствахОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Дослідження інформаційно-комунікаційних технологій при використанні інтернет-маркетингуКоров'яковська, Л. М.; Яренко, А. В.
2016Досвід – майбутнє маркетингу (на прикладі Microsoft Corporation)Вартова, М. В.; Яренко, А. В.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2016Сутність та застосування стратегії низьких витрат на підприємствіДідик, Я. В.; Яренко, А. В.
2016Аудит маркетингу як одна із умов стабільності підприємстваПархоменко, О. О.; Яренко, А. В.