Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24043
Название: Маркетинг інновацій як ключовий чинник конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації
Авторы: Тарасенко, І. О.
Мігалатій, О. В.
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Тарасенко І. О. Маркетинг інновацій як ключовий чинник конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізації / І. О. Тарасенко, О. В. Мігалатій // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 95-98.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24043
Располагается в коллекциях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER_2023_P095-098.pdf347,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.