Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25021
Название: Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу вищих навчальних закладів
Авторы: Борисова, Оксана Володимирівна
Ключевые слова: туристичний бренд
імідж вищих навчальних закладів
Дата публикации: мар-2023
Издательство: Ліга-Прес
Библиографическое описание: Борисова О. В. Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу вищих навчальних закладів / О. В. Борисова // Формування іміджу закладу освіти на основі сучасних комунікаційних технологій : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації з економічних наук, м. Львів-Торунь, 27 березня - 7 травня 2023 року. – Львів : Ліга-Прес, 2023. – С. 27-29.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25021
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Располагается в коллекциях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЦУЄНС_березень-травень_2023_27-29.pdf178,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.