Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2589
Название: Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовах
Другие названия: Маркетинговая информационная система как эффективный инструмент управления развитием потенциала субъектов хозяйствования в современных условиях
Marketing information system as an effective tool for management development potential economic entities in modern conditions
Авторы: Єрмошенко, М. М.
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Ключевые слова: управління
маркетингова інформаційна система
потенціал
обробка інформаційних даних
маркетинговая информационная система
обработка информационных данных
управление
потенциал
marketing information system
processing information data
management capacity
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Єрмошенко М. М. Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовах / М. М. Єрмошенко, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. — 2012. — Вип. 623-626 : Економіка. — С. 174-178.
Source: Науковий вісник Чернівецького університету
Краткий осмотр (реферат): Викладено результати досліджень щодо визначення та обґрунтування ролі маркетингової інформаційної системи -в процесі управління розвитком потенціалу вітчизняних підприємств у сучасних умовах господарювання. Розкрито етапи побудови даної системи та визначено механізм аналізу інформації в процесі прийняття ефективних управлінських рішень.
Изложены результаты исследований, по определению и обоснованию роли маркетинговой информационной системы в процессе управления развитием потенциала отечественных предприятий в современных условиях рынка. Раскрыто этапы построения данной системы и определен механизм анализа информации в процессе принятия эффективных управленческих решений.
The article presents the results of research to identify and study the role of marketing information system in the management of the development potential of domestic enterprises in the modem business environment. Reveals the stages of building the system and defines the mechanism analysis of information in making effective management decisions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2589
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161020_102.pdf430,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.