Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26415
Title: Соціальний медіа маркетинг (SMM) як сучасний метод просування товару
Authors: Шарко, В. В.
Григор'єва, О. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Григор'єва О. В. Соціальний медіа маркетинг (SMM) як сучасний метод просування товару / О. В. Григор'єва ; наук. кер. В. В. Шарко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 102.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26415
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P102.pdf146,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.