Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27254
Назва: Student-centered learning: an activity-based perspective
Інші назви: Студентоцентроване навчання: діяльнісний підхід
Автори: Kugai, Kseniia
Ключові слова: activity-based approach
personalised learning
active participation
self-development
Дата публікації: 16-сер-2024
Видавництво: NGO International Center of Scientific Research
Бібліографічний опис: Kugai K. Student-centered learning: an activity-based perspective / K. Kugai // Modernization of today’s science: experience and trends : collection of scientific papers "SCIENTIA" with Proceedings of the VI International Scientific and Theoretical Conference, Singapore, Republic of Singapore, August 16, 2024. – Singapore, Republic of Singapore : International Center of Scientific Research, 2024. – P. 64-65. – Режим доступу: https://previous.scientia.report/index.php/archive/issue/view/16.08.2024
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the concept of activity-based learning, examining its theoretical underpinnings and practical implications. By exploring the perspectives of different scholars, we aim to illuminate how this approach can transform education by empowering students to become active participants in their own learning experiences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27254
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kugai_STUDENT_CENTERED_LEARNING_AN_ACTIVITY_BASED_PERSPECTIVE.pdf550,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.