Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : [19] Collection home page

У збірнику представлені матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів "Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях".

Секції:
  1. Розвиток інноваційного підприємництва та стартап-ініціатив у повоєнному відновленні України
  2. Тренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізації
  3. Імплементація смарт-економіки в сучасні національні господарські системи
  4. Публічне та корпоративне управління у повоєнному відновленні України
  5. Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України в умовах посилення вимог до фінансової безпеки

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2025Людський потенціал, як складова розвитку інноваційного підприємництва малого та середнього бізнесуБірюков, Є. В.; Шацька, З. Я.
2025Антикризове управління та роль страхування в розвитку інноваційного підприємництва під час відновлення УкраїниПокальчук, О. К.; Пузирьова, П. В.
2025Антикризове управління та розвиток інноваційного підприємництва у сфері ІКТ у повоєнній УкраїніСвергун, І. М.; Хаустова, Є. Б.
2025Перспективи розвитку цифрових платформ як ключового інструменту для підприємцівКохно, В. С.; Бєлялов, Т. Е.
2025Інноваційні стратегії для малого підприємництва у посткризовий періодЛюманов, А. С.; Бєлялов, Т. Е.
2025Використання однофакторного дисперсійного аналізу в маркетингових дослідженняхСавоченко, М. О.; Шіковець, К. О.
2025Інформаційне забезпечення як складова зниження зовнішньо- торгівельних фінансових ризиків підприємства в умовах невизначеності під час повоєнного відновленняМомонт, Є. Г.; Момонт, Ю. Г.; Нелюба, О. Ю.; Махортов, Ю. О.
2025Формування інноваційного середовища у підприємницькому університетіАширов, Е. С.; Бєлялов, Т. Е.
2025Фінансування стартапів у повоєнній Україні: адаптація механізмів до нових економічних реалійГірник, Я. С.; Бєлялов, Т. Е.
2025Формування та розвиток ідентичності брендуЧичановська, О. І.; Шевчук, П. Д.
2025Концептуальні засади створення брендуШеховцова, А. А.; Солнцев, С. О.
2025Аналіз ефективності digital-комунікацій у маркетинговій діяльності HERZ UKRAINEЛитвиненко, К. А.; Орел, А. М.
2025Етичні аспекти цифрового маркетингуДіденко, І. В.; Орел, А. М.
2025Інноваційні інструменти удосконалення управління програмами лояльності споживачів у повоєнному відновленні підприємстваОвсієнко, А. С.; Орел, А. М.
2025Вплив соціальних мереж на маркетингПархомчук, П. С.; Орел, А. М.
2025Управління організаційним розвитком в умовах інноваційного бізнес-інжинірингуЯніцька, Д. Я.; Орел, А. М.
2025Методологічні підходи до формування комунікаційної політики компаніїКузнєцова, К. В.; Суворова, І. М.
2025Підвищення ефективності інтернет- комунікацій та онлайн просування послуг компаніїПлисенко, Г.; Салоїд, Г. С.
2025Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування інтернет-магазинуФєськова, У. В.; Шевчук, П. Д.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 19 of 19
Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 28 березня 2025 року)