Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29909
Назва: Двосторонній процес маркетингових комунікацій підприємств
Автори: Орел, А. М.
Ключові слова: маркетинг
інтернет-реклама
конкурентоспроможність
цифрові технології
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Орел А. М. Двосторонній процес маркетингових комунікацій підприємств / А. М. Орел // Формування ринкових відносин в Україні. – 2024 – Вип. 12(283). – С. 102–109.
Source: Формування ринкових відносин в Україні
DOI: https://zenodo.org/records/15039047
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29909
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2522–1620
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OREL.pdf227,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.