Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31104
Назва: 3D-mapping як інструмент брендингу та реклами
Автори: Іванова, Маргарита
Силенко, Юлія
Ключові слова: візуальні ефекти
проекція
3D-mapping
брендинг
реклама
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Іванова М. 3D-mapping як інструмент брендингу та реклами / М. Іванова, Ю. Силенко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 86-89.
Короткий огляд (реферат): Стаття досліджує використання технології 3D-mapping як інструменту в рекламі та брендингу. Аналізуються кейс-приклади успішних рекламних кампаній, де 3D-mapping застосовувався для створення інтерактивних візуальних ефектів, що підвищують ефективність комунікації з аудиторією. Окрему увагу приділено впливу цієї технології на сприйняття бренду та розвиток його візуальної ідентичності. Використання 3D-mapping дозволяє брендам створювати незабутні враження та залучати нову аудиторію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31104
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-86-89.pdf663,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.