Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31280
Назва: Дизайн текстильного принту як носій візуального коду бренду
Автори: Шаура, Аліна
Якименко, Дар’я
Ключові слова: дизайн
принт
айдентика
бренд
мода
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шаура А. Дизайн текстильного принту як носій візуального коду бренду / А. Шаура, Д. Якименко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 420-423.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена ролі текстильних принтів у формуванні візуальної айдентики модних брендів. Визначено, що принт виконує не лише декоративну функцію, а й слугує засобом комунікації, передаючи цінності та філософію бренду. Досліджено основні дизайнерські підходи до створення принті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31280
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_2025 (4)-420-423.pdf641,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.