Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3924
Название: Ключові завдання розробки комплексу маркетингу для спеціалізованих видавництв
Авторы: Семенова, К. В.
Сошинська, Я. Є.
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Семенова К. В. Ключові завдання розробки комплексу маркетингу для спеціалізованих видавництв [Текст] / К. В. Семенова, Я. Є. Сошинська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 2 (58). - C. 64-67.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто питання маркетингової діяльності у сфері видавництва книг, відзначені проблемні питання видавництва наукових монографій, навчальний посібників, професійно-виробничих видань. Надані рекомендації відносно практичного застосування у роботі видавництв.
В стаье рассмотрены вопросы маркетинговой деятельности в сфере издательства книг, отмечены проблемные вопросы издательства научных монографий. Учебных пособий, професионально-производственных издательств. Наданы рекомендации относительно пракгтического применения в работе издательств.
In sta'e the questions of marketing activity are considered in the field of publishing house of books, the problem questions of publishing house of scientific monographs are marked.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3924
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V58_P064-067.pdf178,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.