Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3924
Title: Ключові завдання розробки комплексу маркетингу для спеціалізованих видавництв
Authors: Семенова, К. В.
Сошинська, Я. Є.
Issue Date: 2011
Citation: Семенова К. В. Ключові завдання розробки комплексу маркетингу для спеціалізованих видавництв [Текст] / К. В. Семенова, Я. Є. Сошинська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 2 (58). - C. 64-67.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті розглянуто питання маркетингової діяльності у сфері видавництва книг, відзначені проблемні питання видавництва наукових монографій, навчальний посібників, професійно-виробничих видань. Надані рекомендації відносно практичного застосування у роботі видавництв.
В стаье рассмотрены вопросы маркетинговой деятельности в сфере издательства книг, отмечены проблемные вопросы издательства научных монографий. Учебных пособий, професионально-производственных издательств. Наданы рекомендации относительно пракгтического применения в работе издательств.
In sta'e the questions of marketing activity are considered in the field of publishing house of books, the problem questions of publishing house of scientific monographs are marked.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3924
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V58_P064-067.pdf178,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.