Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3924
Назва: Ключові завдання розробки комплексу маркетингу для спеціалізованих видавництв
Автори: Семенова, К. В.
Сошинська, Я. Є.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Семенова К. В. Ключові завдання розробки комплексу маркетингу для спеціалізованих видавництв [Текст] / К. В. Семенова, Я. Є. Сошинська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 2 (58). - C. 64-67.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання маркетингової діяльності у сфері видавництва книг, відзначені проблемні питання видавництва наукових монографій, навчальний посібників, професійно-виробничих видань. Надані рекомендації відносно практичного застосування у роботі видавництв.
В стаье рассмотрены вопросы маркетинговой деятельности в сфере издательства книг, отмечены проблемные вопросы издательства научных монографий. Учебных пособий, професионально-производственных издательств. Наданы рекомендации относительно пракгтического применения в работе издательств.
In sta'e the questions of marketing activity are considered in the field of publishing house of books, the problem questions of publishing house of scientific monographs are marked.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3924
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V58_P064-067.pdf178,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.