Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4086
Title: Маркетингові дослідження як інструмент прийняття управлінських рішень
Authors: Кусик, М. І.
Бойко, О. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Кусик М. І. Маркетингові дослідження як інструмент прийняття управлінських рішень / М. І. Кусик, О. В. Бойко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 125.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4086
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P125.pdf176,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.