Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4107
Title: Мобільна реклама – дієвий інструмент мобільного маркетингу
Authors: Олійник, О. С.
Євсейцева, О. С.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Олійник О. С. Мобільна реклама – дієвий інструмент мобільного маркетингу / О. С. Олійник, О. С. Євсейцева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 143.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4107
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P143.pdf173,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.