Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4113
Title: Принцип «сарафанного радіо» у створенні успішних продуктів
Authors: Губенко, Л. Д.
Янковець, Т. М.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Губенко Л. Д. Принцип «сарафанного радіо» у створенні успішних продуктів / Л. Д. Губенко, Т. М. Янковець // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 149.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4113
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P149.pdf177,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.