Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4143
Назва: Оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
Автори: Вечтомова, І. І.
Ніценко, В. С.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Вечтомова І. І. Оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / І. І. Вечтомова, В. С. Ніценко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4143
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P159.pdf178,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.