Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4145
Title: Аудит маркетингу як одна із умов стабільності підприємства
Authors: Пархоменко, О. О.
Яренко, А. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Пархоменко О. О. Аудит маркетингу як одна із умов стабільності підприємства / О. О. Пархоменко, А. В. Яренко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 27.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4145
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P027.pdf179,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.