Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4159
Title: Особливості маркетингових стратегій малих підприємств
Authors: Борщенко, О. В.
Рощіна, Н. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Борщенко О. В. Особливості маркетингових стратегій малих підприємств / О. В. Борщенко, Н. В. Рощіна // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 167.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4159
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P167.pdf211,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.