Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4166
Title: PR як засіб формування ідентичності бренду
Authors: Попков, К. О.
Зимбалевська, Ю. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Попков К. О. PR як засіб формування ідентичності бренду / К. О. Попков, Ю. В. Зимбалевська // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 174.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4166
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P174.pdf174,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.