Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4188
Title: Сутність і значення крауд-маркетингу у просуванні товарів (послуг) та компаній
Authors: Олійник, А. О.
Ковальчук, С. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Олійник А. О. Сутність і значення крауд-маркетингу у просуванні товарів (послуг) та компаній / А. О. Олійник, С. В. Ковальчук // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 51-52.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4188
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P051-052.pdf169,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.