Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 38.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Соціальна реклама та особливості її створення за допомогою 3D візуалізаціїХиневич, Р. В.; Воропай, М. В.
2017Плакат як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2017Особливості психологічного впливу ілюстрації в рекламній діяльностіБернат, Л. А.; Кугай, Т. А.; Мамонтова, А. М.
2020Візуально-образна мова fashion-ілюстраціїДубрівна, А. П.; Кружиліна, К. А.
2016Плакат - як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2017Логотип у рекламіБистрякова, В. Н.; Осипчук, М. В.; Осадча, А. М.
2022Особливості дизайну музичних афіш США та Великої Британії другої половини ХХ – початку ХХІ століттяКолісник, О. В.; Приходько, І. В.; Сімак, А. І.
2022Graphic design as a factor in successful advertisingDubrivna, Antonina; Chumak, Oleksandra
2022Адаптивне мистецтво сучасного плакату: соціальна комунікація та рекламаКолосніченко, О. В.; Єжова, О. В.; Остапенко, Н. В.; Кротова, Т. Ф.; Колосніченко, М. В.; Чжоу, Чуанцзінь