Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4810
Название: Роль міжнародного маркетингу в епоху глобалізації
Авторы: Бугас, Валерій Васильович
Потєха, Д. С.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Бугас В. В. Роль міжнародного маркетингу в епоху глобалізації / В. В. Бугас, Д. С. Потєха // Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 27 травня 2016 р., м. Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 45-47.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4810
Располагается в коллекциях:Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20160527IAZ_P045-047.pdf164,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.