Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 91-100 зі 5056.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019E-commerce as a factor of innovative development of enterprisesDudko, P.
2019Factors ensuring enterprise financial stability in times of crisisMiahkykh, I. M.; Shkoda, M. S.; Radchenko, A. O.
тра-2019Теоретичні основи формування сучасної моделі менеджментуПузирьова, П. В.; Горбань, О. Г.
2020Сучасний стан та тенденції розвитку підприємництва в індустрії гостинностіЩербак, В. Г.; Асауленко, І. Ф.
2019Впровадження інноваційної маркетингової стратегії на вітчизняному ринку хлібобулочних виробівХоменко, О. І.; Богомоленко, А. В.
2019SWOT alternative strategies as a marketing policy tool of Bank Alliance JSCDovbush, V.
2018Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторіМурована, Л. В.; Паливода, В. В.
2021Аналіз фінансового стану та перспектива економічного розвитку аутсорсингового підприємстваЛитвин, Н. В.; Кононенко, Г. І.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
2019Дослідження функціонально-експлуатаційних властивостей шкіри для верху взуттяГрищенко, І. М.; Данилкович, А. Г.; Первая, Н. В.