Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 88.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємстваЄвсейцева, О. С.; Гладка, С. І.
2021Як дизайн сайту впливає на його просуванняЄвсейцева, О. С.; Козелець, О. В.
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.
2021User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктомЮркевич, Т. В.; Євсейцева, О. С.
2013Особливості використання "правила 4р" при вирішенні проблемних ринкових ситуацій на посередницьких підприємствахЄвсейцева, О. С.; Пустотіна, К. В.
2023Використання сучасних ІТ-технологій в маркетингуЄвсейцева, О. С.; Мігалатій, О. В.
2020Аналіз програмно-технічних аспектів створення систем обліку та технологій управління підприємствамиЄвсейцева, О. С.; Синенко, О. І.; Ярема, К. О.
2011Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємствЄвсейцева, О. С.; Качур, Л. В.
2016Бренд як важлива складова комплексу маркетингуТонкошкурова, Н. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.