Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 131-140 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Організація маркетингових досліджень підприємствХоменко, О. І.; Бобрик, Д. В.
тра-2019Роль малих підприємств в сучасних умовахВоловненко, Катерина Володимирівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
18-чер-2021Experience in teaching analytical chemistry in a joint English-language educational project of Chinese and Ukrainian universitiesGryshchenko, Ivan; Jin, Liqiang; Derkach, Tetiana M.; Tang, Shaoying
2012Макроеконометричні моделі США та країн ЄвропиШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Іваненко, О. І.
2019Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесуХоменко, О. І.; Бетіна, Ю. О.
2019Інтернет-маркетинг: особливості використання та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович
лют-2021Комерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспектиБіловодська, О. А.
бер-2021Імідж закладів вищої освіти: систематизація змістуБіловодська, О. А.
2021Сутність грошових коштівСілівончик, О. Б.; Саюн, А. О.
2019Український ринок органічної доглядової косметики та поведінка споживачів на ньомуХоменко, О. І.; Садихова, А. Н.