Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 131-140 зі 966.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020План-фактний бізнес-аналіз у середовищі Microsoft Power BIШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Безсмертна, Ю. С.
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
гру-2018Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"Пономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2018Оптимізація системи управління персоналом у сучасних бізнес-структурахКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2021Вплив аутсорсингу на оптимізацію витрат швейного підприємства за стадіями ланцюга створення вартості продукціїРадіонова, Наталія Йосипівна; Саюн, А. О.
2018Інноваційна діяльність як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств АПК УкраїниДіденко, Є. О.; Павленко, А. В.
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2021Нормативно-правове регулювання складання фінансової звітності за міжнародними стандартами в УкраїніБазилевич, І. Є.; Саюн, А. О.
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович