Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 966.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Як провести e-mail-розсилку і не потрапити в список спамерівЄвсейцева, О. С.; Тхорук, Ю. С.
2017Мобільний маркетинг як невід’ємна частина директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Богомоленко, А. В.
2017Застосування штучного інтелекту в маркетингуІванченко, Н. О.; Гурин, В. В.
2018Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?Євсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
2018Principles of formation of HEI financing mechanismTsymbalenko, N. V.; Tarasenko, O. S.
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2017Аналіз даних за допомогою штучного інтелектуПономаренко, Ігор Віталійович; Слишинська, В. О.
2017Аналіз тенденцій на ринку праці УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Цой, О. С.
2018Topical conceptions of the development of information society under conditions of NBIC-convergenceChubukova, O. Yu.; Rallie, N. V.; Zimbalevska, Yu. V.
2017Інноваційні підходи до забезпечення взаємодії науки з бізнесом і вищою освітоюГрищенко, І. М.