Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Застосування штучного інтелекту в маркетингуІванченко, Н. О.; Гурин, В. В.
2018Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?Євсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2017Аналіз даних за допомогою штучного інтелектуПономаренко, Ігор Віталійович; Слишинська, В. О.
2017Аналіз тенденцій на ринку праці УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Цой, О. С.
2017Інноваційні підходи до забезпечення взаємодії науки з бізнесом і вищою освітоюГрищенко, І. М.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2018Особливості розвитку цифрового маркетингу в сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2019Особливості просування компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровська, Вікторія Вадимівна