Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 431-440 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Важливість позиціонування в процесі брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ковальчук, В. А.
2017Бренд-стратегія для малого підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Карабут, А. А.
2017Основні етапи створення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Чорноус, М. В.
2017Позиціонування страхових компаній на українському ринкуЗимбалевська, Ю. В.; Бутенко, А. В.
2017Особливості маркетингу медійного ринкуЗимбалевська, Ю. В.; Кисіль, В. О.
2017Використання Big Data маркетингу для прогнозування поведінки клієнтівПодольна, В. В.; Матвеєва, А. Д.
2020Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових службБіловодська, О. А.; Курочкіна, О.
2019Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугПодольна, В. В.; Євсейцева, О. С.
2023Маркетингове стратегічне планування та інструменти digital-маркетингу у сучасному бізнесіКвіта, Г. М.; Вербовецький, М. І.
2023ЗСП як сучасний інструмент маркетологаКвіта, Г. М.; Вяткін, О. В.