Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 441-450 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Формування копірайтингу в сучасних реаліяхЄвсейцева, О. С.; Широков, М. О.
2014Ефективність каналів розподілу товарів споживчого призначення ТОВ СП "СОЛОМІЯ"Яренко, А. В.; Руденко, Р. М.
2014Кібернетичні підходи до формування креативної особистостіЧубукова, О. Ю.
2023Розвиток маркетингу на основі діджиталізаціїПовзун, Д. І.
2023Таргетингова реклама: переваги та недолікиЄвсейцева, О. С.; Крижанівський, М. А.
2023Інтернет-маркетолог: обов'язки, вимогиЄвсейцева, О. С.; Заркуа, К. О.
2023Особливості логотипів та їх створення в маркетингу в умовах нейромережСаюн, А. О.; Угнівенко, Д. О.
2023Маркетингова стратегія промислового підприємстваСаюн, А. О.; Сіренко, В. Ю.
2023Маркетинг сучасності: реалії та перспективи діджиталізаціїБабак, О. Р.
2023Процес та етапи формування нового продуктуКвіта, Г. М.; Бражнік, К. А.