Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 511-520 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловостіЗимбалевська, Ю. В.
2011Основи когнітивної економікиЧубукова, О. Ю.; Рубан, В. Я.
2016Сторітеллінг у сучасному маркетингуМеркулова, Д. Д.; Євсейцева, О. С.
2015Особливості національного брендингуКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.; Писанець, К. К.
2015Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльностіЄвсейцева, О. С.; Писанець, К. К.; Вознюк, Л. О.
2016Стратегія маркетингу та стратегічний план маркетингуМітяєв, С.; Євсейцева, О. С.
2016"Таємний покупець" як метод маркетингового дослідженняКоломієць, К. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Фактори формування логістичних системТолстих, А. В.; Євсейцева, О. С.
2016Управління матеріальними потоками в логістичних системахЧерченко, Б. К.; Євсейцева, О. С.
2005Реструктуризація підприємств з позиції маркетингових принципів управлінняЄвсейцева, О. С.