Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 591-600 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Використання оптимізаційних моделей при викладанні дисципліни маркетингове ціноутворенняКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2020Diagnosis of the problems of segmentation and relationships development of the cellular service and Internet communications market in UkraineYevseitseva, Olena; Kolesnyk, B.
2020Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2021Закордонний досвід впровадження інноваційних фінансових інструментівЛайкова, М. В.; Квіта, Г. М.
2020Дослідження впливу кольору на вибір товарів споживачамиАнтонюк, Л. Д.; Хоменко, О. І.
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2020Особливості Data Science у сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Діджиталізація фінансового секторуПономаренко, Ігор Віталійович; Рудюк, Л. В.