Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 611-620 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестиційРедько, М. В.; Ольшанський, Г. В.
2014Емоційний зміст брендуЄвсейцева, О. С.; Таран, Е. В.
2022Удосконалення маркетингової політики підприємстваШіковець, К. О.; Манухіна, Юлія Ігорівна
2014Законодавче регулювання комплексу маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловостіЯренко, А. В.; Кобко, К. Г.
2014Сучасні аспекти реклами в комплексі маркетингових комунікаційГеселева, Н. В.; Дмітрова, М. В.
2014Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуЗимбалевська, Ю. В.; Духнич, С. Є.
2014Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілуЯренко, А. В.
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2014Матричний метод визначення стратегії розвитку бренд-портфеля підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2014VIP-бренди: активна реклама чи зважена політикаЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.