Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 701-710 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Методи аналізу банківських ризиківГеселева, Н. В.; Клименко, Ю. І.
2014Ефективність реклами у Wi-Fi мережахЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
2014Принципи управління підприємством в сучасних умовахГеселева, Н. В.; Заріцька, Н. М.
2014Роль маркетингу в управлінні бажаннями та потребами людейЗимбалевська, Ю. В.; Холіна, Ю. Ю.
2014SMM як інструмент просування в маркетингуГеселева, Н. В.; Вознюк, Л. О.
2014Підходи до визначення ризиків у маркетингуГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2014Системний підхід до оцінки ринку освітніх послуг УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena