Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 721-730 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
гру-2018Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інноваціїЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.; Волковинська, П. С.
2018Lead generation as a kind of Internet marketingEvseytseva, Olena; Shytko, Anastasiia; Potiekha, Denys
бер-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
кві-2017Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"Євсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2022Взаємодія представників українського бізнесу та освіти як засіб інтеграції в умовах глобалізованого світуКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2022Digital-інструментарій маркетологаШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2022Цифровізація діяльності закладів вищої освіти в умовах післявоєнного відновлення УкраїниСаюн, А. О.; Бунда, О. М.
2022Місце зведення даних у нейромаркетингуКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2022Особливості використання Project Management у маркетингуПрокопенко, Т. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2022Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачівПономаренко, Ігор Віталійович; Бугас, В.