Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 741-750 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2021Особливості використання Data Science у сфері бізнесуПономаренко, Ігор Віталійович; Михайлов, І. О.
2021Implementing best practices for improving energy efficiency in universitiesGryshchenko, Ivan
2021Using the energy efficiency HUB in the university energy management system in the context of preventing a new outbreak of the COVID-19 pandemicGryshchenko, Ivan
чер-2020Особливості тенденцій конкурентоспроможності товарів та послуг у сфері рекламного бізнесуКременчук, А.; Євсейцева, О. С.
2017Мультисенсорний брендингПономаренко, Ігор Віталійович; Бабій, К. О.
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.
2017Загроза штучного інтелектуПономаренко, Ігор Віталійович; Служалий, В. Р.