Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 801-810 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологівКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Шелудько, О. М.
жов-2020Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковкиБіловодська, О. А.
2019Економіко-математичне моделювання діяльності малих підприємствПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2021Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингуГалака, М. П.; Квіта, Г. М.
2018Моделювання виробничих процесів автоматизованого виробництваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Безсмертна, Ю. С.
2019Оцінювання діяльності суб’єктів малого підприємництва в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, Катерина Володимирівна
29-тра-2019Factor model of social media marketing effect on brand loyaltyChubukova, Olga; Kostynets, Iuliia; Ponomarenko, Igor; Rallie, Nataliia; Zymbalevska, Yuliia
2021Моделювання стратегій для податкової оптимізаціїШіковець, К. О.; Хорощак, Уляна Вікторівна
гру-2021Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович