Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 891-900 of 966 (Search time: 0.021 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Модель компанії як результат стратегічного планування із використанням методів моделюванняЯренко, А. В.; Сиротін, В. Г.
2015Маркетинг взаємодії як філософія сучасностіЯренко, А. В.; Поповська, М. І.
2015Оптимізація управлінського рішення щодо асортиментної політики підприємства на основі математичного моделюванняЯренко, А. В.; Величко, М. С.
2014Мерчандайзинг – маркетинг у торгівельній точціЗимбалевська, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2014Мобільна версія сайту як сучасна складова Інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Печура, А. М.
2014Етапи формування та важелі посилення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Христодорова, В. Р.
2014Бізнес і споживач: хто винен в розриві відносинЄвсейцева, О. С.; Яременко, О. І.
2014Контент-аналіз у дослідженнях масової комунікаціїГеселева, Н. В.; Теніщева, Д. О.
2023Стратегічні орієнтири розвитку партнерства держави, бізнесу та науки в контексті повоєнного відновлення УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Грищенко, І. М.; Касич, Алла Олександрівна; Невмержицька, С. М.; Паламарчук, В. А.; Радіонова, Наталія Йосипівна; Сагайдак, М. П.; Сімшаг, І. О.; Тарасенко, І. О.; Тарасенко, О. С.; Цалко, Т. Р.; Чернявська, О. В.
2015Моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.