Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 91-100 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Нейромаркетинг та його роль у розумінні споживача та його реакціїХоменко, О. І.; Гончаренко, А. Р.
2017Поняття "образу" та "іміджу" товару у рекламній діяльностіПодольна, В. В.; Лі, КА
2017Використання Big Data компаніямиПономаренко, Ігор Віталійович; Виноградова, О. В.
2017Маркетинг в агробізнесіХоменко, О. І.; Косенко, Я. Ю.
2017Інтернет-реклама як бізнес: переваги та недолікиПодольна, В. В.; Богуславська, М. В.
2017Сутність стратегічного маркетингового аудитуПодольна, В. В.; Подунай, В. В.
2010Актуальні проблеми трансферу когнітивних технологійЧубукова, О. Ю.; Рубан, В. Я.
2018Theoretical and methodological principles of assessing the impact of environmental factors on the level of economic security of higher education institutionsTarasenko, I. O.; Tarasenko, O. S.
2017Information culture as the basis for efficient talent managementGryshchenko, Ivan; Chubukova, Olga
2018Напрями забезпечення ефективності діяльності закладів вищої освіти в контексті управління економічною безпекоюТарасенко, І. О.; Цимбаленко, Н. В.; Тарасенко, О. С.