Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 911-920 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Стійкість та незламність позицій торгово-виробничої групи компаній "Текстиль-Контакт" – лідера вітчизняної індустрії модиГрищенко, І. М.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.; Остапенко, Н. В.
2024The importance of the recognition procedure for joining the European higher education areaBebko, S.
2023Забезпечення маркетингового комплексу малого підприємництваПотєхіна, М. П.
2024The challenges of biogas production in the context of post-war recoveryBebko, S.
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2018Principles of formation of HEI financing mechanismTsymbalenko, N.; Tarasenko, O. S.
2018Strategic priorities of higher education development in UkraineTarasenko, I. O.; Tsymbalenko, N.; Tarasenko, O. S.
2023The importance of marketing innovations as the basis of management of the enterprise's competitivenessIevseitseva, Olena; Mihalatii, O.
2023Fundamental principles of predictive analytics in marketingGorodetsky, Yu.