Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 56.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Місце зведення даних у нейромаркетингуКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2014Системний підхід до оцінки ринку освітніх послуг УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2021Використання оптимізаційних моделей при викладанні дисципліни маркетингове ціноутворенняКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2020Бізнес-аналіз ринку ІТ-технологій УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Шинкаренко, А. Ю.
2020Економіко-математичне моделювання інвестиційної привабливості підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Дикий, В. С.
2023Системно-ситуаційне моделювання цілі сталого розвитку "Доступна та чиста енергія"Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Соляр, Б. В.
2022SMM-інструментарій в сучасному бізнес-аналізіШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Кондратюк, О. О.
2021Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингуГалака, М. П.; Квіта, Г. М.
2020Моделювання динаміки економічного розвитку малих аграрних підприємствШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Шелест, В. Ю.
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.