Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 106.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Аналіз ринку продуктового ритейлу в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2019Веб-сайт як ефективний інструмент інтернет-маркетингу для досягнення стратегічних цілей компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Сапян, Аліна Сергіївна
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
мая-2019Роль малих підприємств в сучасних умовахВоловненко, Катерина Володимирівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Дослідження маркетингу соціальних медіа в сучасному стані інтернет-рекламиЄвсейцева, О. С.; Антонюк, Л. Д.
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.
2019Уловки бренда в мережі або головний секрет успіху інтернет-просуванняЄвсейцева, О. С.; Качур, С. В.
2019Теорія продажу в управлінні поведінкою споживачаПодольна, В. В.; Дудник, О. О.
2019Комунікації на ринку штучного інтелектуПодольна, В. В.; Гончаренко, А. Р.