Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 106.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку соків УкраїниПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Применение метода фокальных объектов при проектировании новых позиций в ассортименте предприятий по изготовлению одеждыЧубукова, О. Ю.; Шкут, Д. М.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахХоменко, О. І.; Сіряк, Д. В.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2019Стратегії розвитку бренду підприємстваХоменко, О. І.; Козелець, О. В.
2019Важливість сегментації на ринку молочної продукціїХоменко, О. І.; Сидоренко, М. А.
2019Екосистема інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, Валентин Владиславович
2019TikTok-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
дек-2019Діджиталізація бізнес-процесів у ринковому середовищі інноваційних продуктівЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Денис Андрійович