Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 693.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічних працівників вищого навчального закладуГрищенко, І. М.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2018Напрям модернізації – підприємницький університетГрищенко, І. М.
2017Як народжуються цікаві ідеї в директ-маркетингу та як їх розвиватиЄвсейцева, О. С.; Нікітович, В. В.
2017Директ-маркетинг на фармацевтичному ринку УкраїниЧубукова, О. Ю.; Рибченко, Р. О.
2017Гейміфікація: ефективна технологія впливу на лояльність споживачів та персоналуАфтанділянц, М. В.; Сметаннікова, Є. А.
2019Дослідження маркетингу соціальних медіа в сучасному стані інтернет-рекламиЄвсейцева, О. С.; Антонюк, Л. Д.
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.
2019Уловки бренда в мережі або головний секрет успіху інтернет-просуванняЄвсейцева, О. С.; Качур, С. В.