Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 30.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2021Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Баландюк, Андрій
дек-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
мар-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, O.; Ponomarenko, Igor
2022Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")Шіковець, К. О.; Кондратюк, Ольга Олександрівна
2019Аналіз ринку авіаперевезень в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Головачов, І. А.
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana